نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4362
-
الف
+

دلیل مرگ کرکتر اصلی سریال «دنیای شیرین دریا»

مرحومه «پوپک گلدره» با سریال «ساعت خوش» وارد دنیای بازیگری شد و در «دنیای شیرین دریا» به خوبی درخشید.

 28 حمل سال 1385 هجری خورشیدی خبری دردناک درپیوند با حادثه ترافیکی «پوپک گلدره» بازیگر پرآوازه سینما و تلویزیون ایران به گوش رسید.

به گزارش آی فیلم2، بانو گلدره که در ذهن اکثر مخاطبان با بازی ساده و معصومانه در سریال «دنیای شیرین دریا» شناخته می شود سنبله ماه ۱۳۸۴ هجری خورشیدی و در اواسط بازی در یک سریال ایرانی در جریان یک حادثه ترافیکی به کما رفته و در تاریخ ۲۷ حمل ۱۳۸۵ پس از ۸ ماه درگذشت.

گلدره فعالیت هنری را با بازی در نمایش«پل» آغاز کرد و پس گذشت چند سال در سریال «ساعت خوش» همکاری با آقای مهران مدیری را تجربه کرد.

وی به سرعت توانست شایستگی‌های خود را نشان دهد و همین باعث شد تا ابراهیم حاتمی کیا گلدره را برای نخستین بار وارد سینما کند.

گلدره به بهترین شکل ممکن به اعتمادی که آقای حاتمی کیا به او کرده بود پاسخ داد و جایزه نقش اول زن را برای فلم سینمایی «موج مرده» در جنشواره فلم فجر ایران کسب کرد.

گلدره در سریال «دنیای شیرین دریا» به خوبی درخشید و پس از آن بازی در سریال پرطرفدار «نرگس» هنر خود را بیش از پیش نشان داد، سریالی که در آن سالها پر بیننده ترین اثر تلویزیونی بود و با فوت بانو گلدره، « ستاره اسکندری» ادامه این سریال را بازی کرد.

بهروز بقایی کارگردان دنیایی شیرین دریا درپیوند با همکاری خود با گلدره می گوید: یکی از جذاب ترین کارهایی که از آن خاطرات زیادی دارم سریال «دنیای شیرین دریا» بود که تجربه این کار را با مرحوم پوپک گلدره داشتم چون دنیایی بود که برای خود من هم شیرین بود.

وی ادامه داد: مرگ پوپک گل دره شاید تلخ ترین اتفاقی بود که در زندگی هر کدام از ما که با او کار کرده بودیم افتاد، پوپک گل دره عاشق سرعت بود و در آن زمان یک موتری داشت که با آن کنار دریا می رفت و با سرعت بسیار بالا رانندگی می کرد و من بارها به پوپک اخطار می دادم که این سرعت بالا برای تو و سلامتی ات خطرناک است اما او گوش نمی داد و می گفت من عاشق سرعت هستم و سرانجام مرگ او هم به دلیل سرعت بالایی بود که منجربه حادثه ترافیکی شد.

27 حمل سال 1385، آسمان هنر ایران یکی از ستاره‌هایش را از دست داد، پوپک گلدره درگذشت و سریال «نرگس» ناتمام ماند!

حال با گذشت سالها از فوت این بازیگر سینما و تلویزیون بارها سریال های که گلدره در آن ها نقش بازی کرده مخصوصاً دنیای شیرین دریا از تلویزیون ایران نشر می شود و هنوز هم مردم با این کرکتر به خوبی ارتباط برقرار می کند. بازی احساسی، بدون اغراق، ساده و باور پذیر گلدره از او بازیگری تمام و کمال ساخته بود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
مقداد هاشمی

سریال دنیای شیرین دریا واقعا یک سریال خوب و جذاب با پیام های خوب و مثبت بود خیلی پر بیننده و پرطرف دار هم بود که خانم گلدره یک نقش ساده بسیار مهم را بازی نمود.

نوید

پوپک گلدره خدا بیامرزت